tisdag 31 augusti 2010

Växjö

Idag är jag på egenbus i Växjö. Träffar goa människor, äter gott och funderar över saker och ting. Det rusar dock omkring en massa moderskänslor och oro i mig så trots att jag vet att Widar och Matte har det gott och klarar sig utmärkt utan en nojjig mamma/sambo så har jag otroligt svårt att varva ner. Blir inte lätt att sova samtidigt som jag har en gyllene chans till en natts sömn, ostörd sömn och det är ju så ovanligt att jag bör värna om det. Hm hur kan man sakna en liten Widar så mycket? Var inte riktigt beredd på att det skulle kännas så starkt att jag vill ta tåget hem nu, trots kompisar och annat trevligt.
Ok kära sambo jag saknar dig med!!
saknar er!
Kan lägga till att solen skiner i Växjö och när jag åkte ner i morse så åkte vi förbi flera sjöar med tåget och dessa låg spegelblanka med dimma över sig och en gnutta sol, otroligt vackert. Lätt att glömma att även småland kan vara ett regnigt blåsigt hel-e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar