fredag 29 oktober 2010

Grå fredagsmorgon

Vaknat upp i ett grått Göteborg där jag och liten bebis försöker hålla varandra på bra humör. Matte dyker upp på eftermiddagen, han kommer hem några timmar tidigare från jobbet. Jag ska packa lite inför helgens namnkalas fast egentligen vill jag nog bara vara kvar hemma. Men det kommer bli bra, på lördag ska vi välkomna Widar på hans namncermoni, hoppas han inte vaknar på fel sida. Men det blir en lång körning, hela vägen till Sala, känns rätt jobbigt. Är lite biltrött just nu.

Vi satt igår och förberedde ceremonin och jag tror det kommer bli jättefint! Synd bara att det inte ska bli så soligt....På lördagen blir det till att pynta och förbereda allt innan gästerna kommer vid två.

Så förutom packa så ska vi ner till stan och leta lussebody samt att jag ska på samtal. Ska bli rätt skönt, fast varje gång man ska dit så känns det småjobbigt, vet inte vad jag ska säga, men tiden brukar ändå gå. Tror hon är rätt duktig på att få mig att snacka även om det är jobbigt och jag är lite skeptisk.

Usch regnar ute, vill inte alls gå ut, men det ska vi ändå. Hoppas ni får en go dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar