tisdag 19 oktober 2010

Tisdag i oktober

Regn, regn, regn, vill inte alls gå ut i det. Men jag och Widar ska på förskolegrupp som vi anmält oss till och det börjar halv tio så ut måste vi. Just nu sover Matte och Widar och det får de göra en liten stund till. Jag har hunnit fixa till mig och greja lite.

Letar efter en svart kofta som jag vet att jag har, men som är helt försvunnen helt plötsligt. Blir så trött på hur saker bara kan försvinna hur går det till liksom?! Har vi garderobspöken som även stundtals bor i tvättmaskinen eller vad då?!

Shit, nu sa de på vädret att det är risk för snö även i götaland imorgon? Snö, är inte det lite väl tidigt? Jag vill inte ha nån snö nu, det är ju inte ens december...

Idag är det mycket på gång även om det är roligt, ska till en kompis i eftermiddag och ikväll är det middag och bio som gäller. Ska se Hämnden med en kompis medan Matte är hemma och busar med liten. Sedan lär jag vara helt slut, är lite tokigt att boka allt kul samma dag, men vad ska man göra ibland liksom.

Nu är det frukost, stenugnsbakade surdegsfrallor, mums! Hoppas ni får en go dag trots skitvädret!

2 kommentarer:

  1. Ja du Bea, att saker och ting försvinner är jag inte heller van med.. men nu när jag fått Wilma försvinner det saker hela hela tiden.. Jag fattar inte var de tar vägen... Det är väl bara att inse.. även om jag inte tycker om det.. att saker och ting försvinner... Gilla läget lär man sig tydligen..
    Hur var det på förskolegruppen idag? KRAM

    SvaraRadera
  2. hej åsa, vad skönt att du upplever samma sak...*s* kanske är widar som är skyldig, vem vet vad han sysslar med när man vänder ryggen till, han kanske kryper iväg och gör bus med mina koftor...
    förskolegruppen var faktiskt helt ok så det känns bra, nån grupp som verkar helt ok! kram på dig med goa vännen

    SvaraRadera