måndag 22 november 2010

30 dagar, Dag 1

Presentera mig själv....

Jag är en för det mesta glad och positiv tjej som slog upp mina blågröna för 35 år sedan i vår huvudstad. Sedan dess har jag flyttat enormt mycket inom Sverige, både med familjen och på egen hand samt jobbat och pluggat utomlands. Jag är äldst av 9 syskon, jag älskar hästar och att resa.

Fotat av Kristina S
Är utbildad socionom och case manager med ett hjärta som klappar för missbruk och psykiska störningar. Lever sedan ett antal år i Göteborg med min goa sambo och i somras blev jag mamma till lille Widar som är en toksöt bebis med ett rejält humör och Mr kinkis som kompis. Sedan en tid tillbaka brottas jag med att komma i fas efter en förlossningsdepression som ställt till det för mig. Bråkar således även med försäkringskassan.

Är en rastlös människa som vill vidare hela tiden, men inser att man behöver slå sig ner när man väl skaffat barn så de inte blir lika rastlösa som man själv. Sålunda pågår jakten på ett litet hästställe nära Göteborg som inte ska ruinera oss.

Avskyr orättvisor, krig, getingar, kålpudding, cancer, sverigedemokrater mm.
Älskar jordgubbar, min familj, goa vänner, att måla, resa, rida, läsa, skriva, fota, musik mm.
Drömmer om huset vid havet, egen häst, jorden runt resa och att må bra med de mina!

Ja, det är jag i korthet, just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar