fredag 26 november 2010

Fredagsfamiljemys


Vi myser som halva Sverige. Tacos, Idol och snacks...
Ronja följer Idol och då får vi se det med, är väl ok när Weisekillen tycks ha åkt ut!


På eftermiddagen kom Jossan och Ronja över och passade Widar medan Tony åkte hem och jag åkte till psykologen. Jag hävde ur mig en massa skit och efteråt kände jag mig helt slut och rörig och nästa vecka fortsätter vi. Skulle förvisso kunna gå dit, le och säga smarta saker och avsluta kontakten, men det vore rätt osmart så istället jobbar vi vidare med en massa skit i hopp om att jag snart ska må bättre. Men ibland vet jag inte vad det hjälper...men det ska ju hjälpa.


Efteråt svängde jag förbi DaMatteo och köpte underbara surdegsfrallor som vi åt upp när jag kom hem. Fick lägga den trötta bebisen som skött sig superbra med syrran och Jossan och strax därefter kom Matte hem också.

Ikväll har vi fixat tacos och kollat in Idol, myst och snackat. Jag brottas med huvudvärk, men Widar har iallafall busat med Björn, Jossan och Ronja! Så oerhört trött ikväll så det är skönt att bara ta det lugnt. Försöker tänka glada tankar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar