lördag 18 december 2010

Jag vet inte

men den där fem minuters prylen är kass eller så sammanfaller den med någon fas eller så är det något annat. Widar har blivit helt hopplös på nätterna, det går att lägga honom, men han sover ju inte. Han vaknar stup i kvarten, pratar, skriker, rullar runt, fäktas, allt annat än sover. I natt så har han mellan ett till fem vaknat var tionde minut, alldeles precis när man börjar dåsa till så börjar han igen. och nej, jag överdriver inte, jag har klockat honom.

Matte fick gå ut i vardagsrummet för att sova lite så han klarar av att köra oss till Örebro i det här väglaget och vädret. Fattar ni, fyra tim där man vaknar upp var tionde-trettonde minut. Nu bytte vi igen efter lite mat, men jag hör att Widar definitivt inte sover. Nu ska jag också försöka vila och bli av med huvudvärken och sedan ska vi åka. Så oerhört trött på att inte få sova, att inte kunna sova och att liten inte sover. De sista veckorna har varit helt absurda. Några tips?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar