måndag 27 december 2010

Mellandagarnas måndag

Måndag och mellandag och vi är absurt slöa. Går mellan vardagsrummet och sovrummet, busar med Widar, kollar på tv, slöar, sover. Om drygt en timme ska jag åka till Hagabadet för lite spa och bad, bland annat en ansiktsbehandling, men mest av allt avkoppling.

Fast jag är så trött efter helgen att det känns jobbigt, men det kommer ju bli skönt! Matte och Widar ska kolla in lite teknikrea och lämna tillbaka ramar vi köpte i fel storlek.
Widar i morse

Ute är det en fin och kall dag och just nu sover både Widar och Matte, jag borde nog också det med tanke på att jag la mig halv fem i morse...

Ska dock plocka ihop det jag ska ha med mig samt fixa kopia på det nya läkarintyget och skicka in det. Jag vet att läkaren måste uttrycka sig kraftigare, men det är ingen kul läsning, men å andra sidan det var inte psykologutlåtandet heller. Ibland undrar jag om orden verkligen handlar om mig, å andra sidan vissa dagar mår jag sämre än vad det står och då blir man rädd.

Ringde R tidigare, men han sov, han är nog fullständigt uttröttad av alla besök och allt. Jag kommer på nya frågor om allt praktiskt och jag blir alldeles villrådig och orkeslös. Är dock glad att R och jag fick prata en lång stund i går, vissa saker klarnade faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar