lördag 29 januari 2011

25 års fest

Kvällen spenderades i Jonsereds ordenshus efter diverse klädbyten och ångest. Jag och syrran vimsade runt en massa innan vi var klara och kunde åka till Jossans fest tillsammans med Widar och Matte. Väl där blev det en massa snack, mat, firande och en massa foton. Widar hade skitkul och busade i nästan fyra timmar innan vi åkte hem. Då var både han och vi helt slut och jag bara kände att jag orkade inte mer trots att det var skoj. Orkade inte festa eller så heller, ingen lust för det och dessutom ville man ha koll och vara ok när Widar är med.
Widar å jag

Fina Jossan!

Jag, Ronja och Widar

Jossan fick massor av
presenter, ett kul collage bla.

Widar hade scenen för sig själv,
en riktigt scen wannabe!

Delar av grabbgänget, min
bror i mitten

Delar av tjejgänget

Jossan med goa vänner

Widar har koll på tjejernas fotostund

Vi

Jossan har Björn under kontroll

Ok, ibland freakar man ur

Det var massor av god mat

och Jossan fick en underbar tårta
av sin kompis som är konditor

3 kommentarer:

  1. Härliga och roliga bilder. Men det är ett fel.. Jag sitter och stortjuter när jag ser Widar!! Han är ju så bedårande söt!!! Aj aj mitt hjärta.

    SvaraRadera
  2. tack!
    och du, du e inte den enda, alla tjejer blev som tossiga i widar och killarna muttrade att widar stal showen...*s*
    skickar en liten näsduk så du kan torka tårarna!

    SvaraRadera
  3. Tack tack B. Behöver ett lakan för att torka upp mina tårar. Fattar inte vad det är.. superkänslig för bebisar.. *snörvel*

    SvaraRadera