måndag 14 februari 2011

14 februari i Götet

Widar var blå
idag!

Widar har en aggressiv körstil
klicka på bilden så ser ni
hans kör face...

grabbarna på väg ut i kylan

de kom hem med
blommor till mamman!
mina älsklingar!



bus i pappret

fick goa praliner

Widars kvällsbus
en randig socka...













Blev en lugn och sjukt snuvig alla hjärtans dag. Bara rosslade på morgonen och väste hej till Widar som Matte  tagit hand om mestadels idag. Jag har legat, hostat, snuvat, lekt lite, försökt sova på alla sätt man kan, men misslyckats helt. Kan inte sova. Inte ens när Matte och Widar gick ner på stan och jag var kvar hemma själv. Mår sämre idag än i går, helt absurt. 

buketten från mina grabbar!
Fick ställa in sjukgymnasten, men fick tid igen på tors, det är alltid nåt! Blev inte mycket mys idag, fast det är klart lite familjebus och kramar i soffan blev det och god mat (hade smakat mer utan snuvan dock) och så överraskade ju killarna med blommor och väldigt goa praliner. Blir lite föräldraegentid senare i veckan när Widars farfar är här och busar med Widar. Lite bio och middag vore inte fel! 

Widar somnade vid nio ikväll efter att ha varit vaken hela kvällen och delar av eftermiddagen. Han har vaknat till en gång, men detta lovar gott, hoppas så att han ska sova länge till!! Han fick välling och hostmedicin och näsdroppar så vi hoppas, hoppas, hoppas. Tänk om han sover hela natten utan strul?! Undrar om jag kan göra detsamma?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar