fredag 18 februari 2011

Buzzador Bepanthen för små rumpor


Paket med Bepanthen för
buzzning
Idag kom det ett paket från Buzzador med Bepanthensalva för buzzning. Jag använder den sedan tidigare till Widar och tycker att den har funkat jättebra, men jag vet att folk tycker olika. Nu har jag fått möjlighet att dela ut det och låta kompisar tycka in för att sedan rapportera det. 
Jag har registrerat mig som buzzador på www.buzzador.com och föreslår att du också gör det!

Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.

När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.

Om du vill testa kan du klicka på den här länken:

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar