onsdag 16 februari 2011

Onsdag

Widar älskar Sophie

Brunnsparken i början av
snöfallet

mer snö...

snöigt värre efter dagens
möte, värsta påsarna under
ögonen också suck

Matte lagade kyckling med
currysås och ris!

Widar tog ett bad och
efteråt höll han tal för
oss och farfar

Sen hoppade han i
pyjamasen och
i soffan
kolla frissan

Alltså hans frissa efter
badet är heltossig
Dagens outfit
Snobbentröja HM,
Byxa kappahl,
sockar åhlens
 Lugn dag tror jag. Vi har inte gjort så mycket, jag har hostat och mått kasst, Widar och Tonny har busat hela dagen och Matte har jobbat. Jag var hos psykologen vilket kändes skit idag, meningslöst, finns inte mer att säga om det. Ute började det snöa under dagen och när jag kom ut från samtalet hade det kommit ett par centimeter. Jag är så förbannat trött på vintern.

Sov en timme på kvällen, så oerhört trött. Har känt mig alldeles spattig idag, orolig, rastlös och svårt att komma ner i varv. Det blev faktiskt lite bättre efter samtalet så det kanske gjorde nån nytta. Nä, finns inte mycjet att tillägga. Imorgon ska jag träffa sjukgymnasten och testa mindfulness och se om jag blir lyckligare av det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar