torsdag 24 februari 2011

Resten av torsdagen

hatar mc hakklappen...

Kallt, mulet och ett humör därefter under dagen. En enorm trötthet.

Men vi lunchade på stan, dock blev det McDonalds då det var fullt på våra favoritställen och man inte får ta med sig barnvagnen överallt. Widar behövde också lite mat, men han var måttligt nöjd på Mc. Särskilt illa tyckte han om Mc hakklapp.
ballongglädje



Men det lättade när han fick en ballong efter maten.

nypremiär och diverse
erbjudanden samt fika på PoP
Sedan kollade vi in nypremiären på Polarn & Pyret i Femman och lite andra affärer innan Matte och Widar gick hem och jag åkte på mötet på Östra sjukhuset. Där var det så klart också kaos, polis och annat. Kan bero på att jag skulle dit jag skulle.

Hade dock ett himla bra möte om ett kommande ide så det kändes bra. Lyckades dessutom verka både glad och energisk! Sedan var jag helt slut och satte mig på vagnen och åkte direkt hem. Stannade hemma i lugnet med Matte och Widar och inväntade syrran som dök upp lite senare på kvällen. Då blev det hemmagjord pizza, Widarbus, snack och tv. Har tom orkat blogga lite =)
fin barninredning på Grandma´s
så dyrt dessvärre

Möttes av Widar och
Matte när jag kom hem

Widar on the move

Syrran kom och Widar och
Ronja fick busa fram till han
la sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar