lördag 26 mars 2011

Gotlandsbesök

Micka och Anders
=syrran och hennes
gotlänning

Micka och Anders fick en tidnings
prenumeration och med den följde
en dvd. Dock ej bästa titeln med tanke
på framtiden. Filmen hette Dumpa honom!

Widar visade vad
han kan

fikamys

Widar och syrran var lite
skeptiska först

Widar tinade upp efter en
present och lite snabbkrypning

Lite babyövning inför sommarens
bus och kommande kusin
En väldigt bra bonus med mitt taskiga mående och den lite uppskjutna Örebroresan var att syrran och hennes kille från Gotland hann titta förbi. Så länge sedan vi sågs och det har hunnit hände mycket för min syrran som går i väntans tider med allt vad det innebär. 

Ibland önskar jag så ohyggligt mycket att jag och de mina bodde i samma lilla stad så man inte behövde missa så mycket av det som händer i våra liv. Telefon och dator kan inte på långa vägar kompensera att man bara träffas då och då vilket är alldeles för sällan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar