onsdag 30 mars 2011

Inbrott

Haha, nu blev ni nog orolig, men det är inte så farligt. Bara kul. När jag var hos en kompis för ett par veckor så var de inte hemma när jag och Widar kom så vi fick bryta oss in. Visserligen med ett godkännande, men ändå. Man har ju sina talanger *s*
Fick ta mig in genom ett litet
fönster och landade i deras vedhög

detta lilla fönster fick jag upp och
 med fara för våra liv kravlade jag
in och ni som känner mig vet ju
att jag varken är vig el har bra
balans...men lås får jag upp...hehe

Landade i vedkaoset, men
sedan fixade jag dörren och allt
och var redo för fika när
kompisen kom hem. 
Det hela var en pärs, men vi kom in och slapp frysa och som tur var så känner deras hund igen oss för annars hade jag nog inte vågat gå in som hon skällde. En riktig vakthund är det de har!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar