tisdag 29 mars 2011

Ingen bra dag idag

Ingen bra dag idag. Kanske inte så konstigt med tanke på icke sömn, allt som hänt, migränrester, kasst väder och allt och ingenting.

Pyser ångest ur varenda por, ligger ena stunden ihopvriden i soffan och försöker att kolla på tv.n, i nästa röjjer jag runt i extrarummet, men får inget gjort, bara flyttat saker, försöker göra mina övningar, går ut i köket, ser hur Widar och Matte sover, fightar bort dumma tankar, försöker läsa en tidning....

Allt medan det kryper i hela mig och jag är så förbannat trött och nere. Meningslösheten ligger som en våt filt över mig och skapar nästan panik. Är tur att Matte är hemma med busbebisen, för vad som blir idag vet jag inte. Ska till läkaren och sjukgymnasten det är allt. Hade tänkt att ha en kul förmiddag innan, men idag känns allt bara som meningslös skit.

Hoppas ni får en go tisdag därute!

2 kommentarer: