onsdag 30 mars 2011

Jag har hittat huset!

NOT...
Men sist jag var hos Jennie i Undenäs så var torpet i närheten av deras hus till salu. Jag trodde det var ett skämt eftersom det är sjukt förfallet, men enligt Jennie så var det beboligt och skulle kosta en del.



Klicka på bilderna så får ni se hur det ser ut. I allafall för en stund sedan så fick jag för mig att jag går in och kollar om det ligger ute och vad de ska ha för det och vad ser jag: 75 000 kr för ett förfallet torp i Undenäs som ligger direkt vid vägen, helt absurt. Kolla här och här!

Då ska man veta att Undenäs är en mycket liten by i utkanten av Tivedsskogarna i Karlsborg kommun som ja, jag vet inte vad man ska säga. Det är fint på sommaren, inget vidare vintertid och hade det inte varit för mina goa vänner hade jag aldrig satt min fot där... Men för all del, man kan få en gård för samma summa som en halv etta i Göteborg med cykelavstånd till en badplats. Men leva där...nä inte en chans. Jag hälsar på, det funkar bra så. Eller ska vi köpa torp älskling? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar