onsdag 9 mars 2011

Lite gjort

Trots ångest och mer eller mindre initativlöshet så har jag fått en del gjort i natt och på förmiddagen. Så där så jag för en stund kan andas ut lite. Löst en del saker som skulle vara klart till idag och som jag inte trodde jag skulle orka eller hinna.

Så nu ligger jag i soffan och stirrar på snöstormen som Widar och farmor Lena är ute i. Jag ska också åka ner en stund så det lär bli fika på stan och lite förskolebus på eftermiddagen tror jag. Ikväll ska vi bada med Widar och vem vet sedan kanske han sover hm. Han sov jättebra till tre i natt, japp ungefär fram till jag äntligen lyckats somna. Sedan höll han på hela morgonen och Lena fick ta över. Men i natt så tar farmor honom hela natten också och då ska jag med lite hjälp SOVA!

Enligt SMHI brukar våren komma till västkusten 5-6 mars, idag är det den nionde och jag ser inte skymten av någon förbannad vår...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar