lördag 19 mars 2011

Lördag, en dag i overklighet

Efter Widars kräksjuka under natten så hämtade jag Matte på stationen i Kumla och lämnade över allt. Under gårdagen hade ju farbror Henka och tant Anna hand om Widar vilket funkade fint. Natten har varit sömnlös och orkeslös, jag har mest spelat mobilspel.

Ute är det en vacker vinterdag med en dm snö och vi ska åka till R´s lägenhet och ställa upp lite grejer och tillsammans med hans särbo se lite hur det ser ut. På måndag är det möte på Fonus och det kommer veckouppdatering.

Trots all skit så har det funnits fina tillfällen även om jag inte minns dem just nu. Fotar, det är mitt minne. Är i en overklig värld där jag tror att jag ska åka till sjukhuset och prata med honom som vanligt. Så trött och tom. Hans särbo är så oerhört ledsen, önskar man kunde göra något, men inget hjälper ju. Nu finns det inget som hjälper, det enda är att han inte har ont längre. Finns inget vackert i att dö i cancer.

Nu ska vi väcka Widar och ta med honom i bilen och åka in till Örebro.

Tack alla för alla fina ord och mess och kommentarer. Det värmer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar