lördag 12 mars 2011

Lördag i lite bilder

mina tokgrabbar hade busmorgon
modellflyg i Nordstan

Det här ska jag testa
Flyga trike, verkar ju
jättehäftigt. Har ju testat flyg
fallskärmshopp, bungyjump mm
Detta får bli nästa grej!


såg morotskakor....
men köpte semlor och biskvier istället

Vi åkte hem till Linda och Hedvig
och lämnade tillbaka en säng,
babygym mm. Widar fick träffa
katten Sigrid


Som enl Linda var barnvänlig...hm
Sigrid försökte bita Widar så den
vänligheten vet jag inte om jag håller
 med om ;) Men det var ingen fara
och Widar märkte det inte ens


vi fikade med semlor
Hedvig och Widar lekte


Widar fick en jättefin
present!
Fina Hedvig som nyss fyllt
sex år och Linda som nyss
fyllt år. Grattis igen!


Efter fika, sommarplanering,
tillbaka lämnade saker och
lek med barbiedockor
åkte vi hem
och busade
bus
och nej, vi tittade inte på Mello...eller ja vi såg de sista tio minutrarna och det räckte absolut. Jag fattar inte varför man inte bara skrotar skiten suck. Dessutom kommer de här låtarna pumpas ut på radion vareviga dag i flera månader nu, fy 17. Nä, det blir väldigt mycket Bandit rock framöver vilket inte är fel med tanke på att Widar headbangar till GNR, Metallica, Iron Maiden och idag även till Du hast med Rammstein. Mm jag är nöjd, ingen schlagerskit här inte!  

Ska Widar göra tonårsuppror så kommer han hem och är en dansbandsdiggande moderat eller schlagergalen sverigedemokrat, det är verkligen bland det värsta som skulle kunna hända mig. Då har jag misslyckats radikalt. Nä, skämt åsido. Med det sagt så vet jag att vi har yttrandefrihet etc och det är upp till var och en att tycka vad han eller hon vill, inklusive min lilla unge. Det är väl tur att människor gillar olika och några måste väl se till att Saade och Danny kan försörja sig, illa om de blir panka eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar