torsdag 24 mars 2011

ordtrött

coolast
Har en massa att skriva, en massa att säga, men idag , eller just nu så får jag inte ner orden. Det bara glider undan.

Detta trots att jag har varit asduktig och uträttat en massa saker och lyckats genomföra saker som jag är stolt över och stunder när jag haft roligt trots allt sorgligt. Men det surrar bara i huvudet så jag får återkomma.

Widar har dessutom en mag/tarmåkomma, nåt virus som irriterar och vi byter sjukt många blöjor, men han kräks iallafall inte. Han är rätt glad för han får saft i vätskeersättningen och det är tydligen sjukt gott för när han ser muggen spottar han ut nappen fort som attan....tossunge.

1 kommentar:

  1. Usch, det är så sorgligt och att sörja är ingen lätt sak. förstår att du slits med mellan glädje och sorg.
    Stackars liten som drabbas av allt.
    Ta hand om er!

    SvaraRadera