söndag 13 mars 2011

På väg

Idag blir det en resedag. Jag ska köra Matte till flyget så drar han till sitt flotta hotell och våren i Paris. Själv ska jag och Widar åka norråt och vi gör under veckan Undenäs, Örebro och Västerås och därför är hallen full med packning. Blir kompismys, babymys, avlastning, flera besök på sjukhuset, vila osv.

Widar ska träffa farmor och sedan kommer han få vara med andra småttingar medan mina vänner har koll och jag kan hålla mig lite lugn. Senare i veckan är det teater med förskolegruppen, psykologsamtal, har fått läxa och en massa annat. Mest önskar jag att Matte varit hemma och tagit hand om saker och ting för även om jag får hjälp av anhöriga och vänner nu så slappnar jag av betydligt när Matte tar över. Det blev väldigt tydligt i helgen.

Ser mer och mer ohyggliga reportage om Japan, så hemskt. Man kan inte ta in allt. Ska försöka bota huvudvärken och oron. Ha det bra därute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar