söndag 20 mars 2011

Undenäs och goa vänner

För att liva upp allt lite kommer jag lägga in lite kul inlägg från veckan och vi börjar i Undenäs! Åkte dit på söndagen efter att jag släppt av Matte vid flyget och när jag kom hem till Jennie tog hon över allt. Underbara människa och vän. Hon fixade mat, skratt, tog hand om Widar förutom sina egna barn och såg till att jag bubbelbadade i lugn och ro, ja hon pysslade helt enkelt om mig hur mycket som helst. Blev både glad och generad. Inte så van vid sånt.Tack tjejen!!! Om du visste vad rätt du hade!!
Widar hemma innan vi gav
oss iväg

Jag och goa Tia hund. En riktig
vakthund ska jag säga

Widar träffar Tia och
hennes nos

Widar hittade coolaste
kökslådan

Odin var också med och
lekte

Odin ser ofta förvånad ut

Storebror Max är små
killarnas idol

Odin mumsar hallon

Widar testar pannkaka

Max och Widar

försenad julklapp

bus

Sagostund

Å en traktor...

Instängda

Odin, Jennie och Widar

Tiahunds favoritplats..
Odins vagn

Vinterpromenad

Frukt, duschgrejer, blommor,
jag blev så bortskämd

Höll på att somna i badet

Grabbarna bus

Undervisning
Mera lek innan vi åkte
vidare till Örebro
 Tack för en go kväll och dag i Undenäs sötisar. Vi ses snart och då ska jag äta samma pizza som Tomas!! Kram

1 kommentar:

  1. Ooh, vilken supervän! Hon skänker värme så det känns ända in till Göteborg!

    SvaraRadera