torsdag 10 mars 2011

Widar fick presenter

minijulafton
Widars farbor och fadder Henka har varit i Thailand en månad med sin tjej Anna och nu när Widars farmor kom i måndags hade hon med sig deras presenter till Widar. Jag trodde naivt att det skulle vara någon Thailands t-shirt och en hawaiiskjorta som Henka surrat om.

orm och hawaiiskjorta
Men oj vad jag bedrog mig. Lena hade med en väska med kläder och leksaker så nu har Widar t-shirts mm för ett bra tag framåt då kläderna var från 9 mån-2 år. Han fick bland annat en egen kostym, en batmandress, en underbar Nalle Puh och en massa toppengrejer.

Widars absoluta favorit de här dagarna har varit en gummikobra, hualigen. Han leker och leker med den och jag fattar inte vad som är så häftigt, men något är det.
Widar ville ta fram
kostymen, så fin
ormen

tror Widar är poppis *s*
Tack farbror Henka och tant Anna!!!


3 kommentarer:

  1. Vad fint av dem!! Och så roligt med egen kostym!! :)

    SvaraRadera
  2. Klart han måste ha en egen kostym, Känn ingen press på giftemål nu =) haha

    SvaraRadera
  3. hm henka nu blir jag orolig...

    SvaraRadera