lördag 30 april 2011

Lisebergspremiär!

utanför liseberg

Liseberg välkomnar

nytt för i år jätte
kaniner

blommor överallt

Atmosfear, årets
nyhet som vi ska åka i sommar

mer blommor


förra sommaren gallskrek Widar
så fort vi gick in på Liseberg.
I år gick det bättre

vi hälsade på kaninerna
såklart

mysigt värre ju!!
När vi gick från Valborgsfirandet på stan så tog vi svängen via Liseberg och köpte årskort som vanligt. Blev lite strosande i parken och hälsande på kaniner. Inte helt fel en fin solig vårdag i april. Ser fram emot Atmos fear, årets nyhet. Shit alltså vi snackar fritt fall. Kan bli häftigt om jag inte blir åksjuk i två tim efteråt. Hatar mitt balanssinne ibland, jag kan alltså bli åksjuk när jag kör bil liksom. Hur rubbat är inte det?

2 kommentarer:

  1. Åh vad skoj för Widar att träffa kaninerna!! Han är ju med nu på ett helt annat sätt än förra året. Jag hoppas vi kan ta en sväng inom Liseberg när jag kommer upp så jag också kan få testa nya attraktionen. Jag känner att jag vill skrika mig hes över Göteborg :D

    SvaraRadera
  2. helt klart ska vi det! Hoppas bara att jag ska kunna åka utan att kräkas i 2 tim efteråt!

    SvaraRadera