måndag 25 april 2011

Måndag i påsken, ingen lätt dag

Ingen lätt dag idag.

Jag och Widar är förkylda och vi ska åka hem till Göteborg idag. Men på vägen gör vi ett stopp i Örebro för middag och val av gravsten till R´s grav. Rätt jobbigt.

Widarkraken gnäller och skriker hela tiden sedanhan vaknade och jag känner likadant. Inte blir det bättre av att jag idag måste uppföra mig och träffa en av de människor som sårat mig mest på väldigt länge. Är skitjobbigt.

Längtar bara hem, hem till oss, hem till lite lugn och ro.

1 kommentar:

  1. Vet inte vad som hänt men jag förstår dig så väl.
    Jag har folk som sårat mig så bara den senaste tiden, folk man stöter på med jämna mellan rum
    Min pappa har gjort mig så illa och jag har tagit beslutet att bryta upp...jobbigt men nödvändigt.

    STor kram

    SvaraRadera