onsdag 27 april 2011

rastlösa myror i brallan

mr kinkis i morse

till slut var ljudet så hemskt
så vi drog ut

på med kepsen och
gumpadojjorna

full fart framåt

å buskar=jord

cool väntan på vagnen 

efter mitt möte hos
psykologen så drog vi
till polisen för att hämta
mitt pass. vet inte om jag
ska visa bild, såg helt
hemsk ut suck

Widar börjar bli van vid
polisen nu, vi har gjort flera
besök

sedan strosade vi till Mölndal centrum
Fint med träden, men ack så
trist i övrigt

Widar på torget
Om dagen blev bra? Öh, nej och dessutom har Widar gnälliga rastlösa myror i brallan vilket gör att han är vild och hela tiden kryper iväg och gör bus samt vägrar sova...Om kvällen kommer bli trevlig? Öh, tänk själva när en bebis inte sovit som han borde...Matte ska dessutom på bostadsrättsmöte så jag kommer bli själv med mr kinkis som utbrister i tårar för minsta lilla alt gnäller högt utan en tår...Inte lätt att vara liten och alldeles för trött. Jag känner mig likadan...hm. Har dock lite bättre impulskontroll. Det bästa som kan hända är att vi båda somnar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar