fredag 15 april 2011

Sårad, arg och ledsen

Blivit så oerhört sårad och ledsen ikväll av en person i min omgivning.

Kan inte gå in på allt men jag har störtlipat under kvällen och försökt fatta vad jag gjort som är så fel? Så fruktansvärt trots att jag bara gjort allt för att vederbörande ska få vara delaktig i alla beslut som är viktiga.

Fick ett fruktansvärt mail där vederbörande säger upp kontakten med mig, rakt av och anklagad för att vara en allmänt hemsk och jävlig människa. Jag vet att svåra händelser gör att människor gör och säger saker i affekt, men jag är så otroligt ledsen ikväll då detta kom helt oförväntat. Senast vi sågs var det kramar och vi måste hålla kontakten och nu detta.


Är så fruktansvärt ledsen, sårad och besviken och bara hatar allting. Jag undrar hur man kan vilja göra ner en människa så totalt? Vad driver en egentligen? Kan höra hur psykologen säger att jag ska bli förbannad och säga ifrån istället för att bli så jävla ledsen. Vi pratade om det senast idag, att jag inte ska ta en massa skit. Men jag blir så ledsen och jag orkar inte tjafsa. Så trött.

1 kommentar:

  1. Blir så ledsen när jag läser ditt inlägg.
    Vet hur ont det gör.

    Jag liksom dig tar emot allt, säger aldrig ifrån, vad jag tycker eller känner.
    Blir bara ledsen och besviken.

    En varm tanke, en stor kram

    Gråt, gråt...sen brukar det kännas lättare

    SvaraRadera