tisdag 26 april 2011

Tisdag morgon, tankar, sårad och en bebis på rymmen

Tisdag morgon och jag är oerhört trött och huvudvärken ligger på. Kunde inte somna igår. Kom till ro först på morgonen. Inte så konstigt antagligen.

Funderade över R, över liv och död, meningen, hur en människa kan fortsätta att såra en och en vilja att försvara mig, att be någon bara dra och på hur många gånger till jag kan bita ihop och om det är värt att sänka sig till samma nivå. Men jag måste släppa det. Det är inte värt det.  Men det är märkligt att en del människor inte bara kan ge sig utan tar varje chans till ett tjuvnyp.

Fast jag borde inte bli förvånad, har träffat alldeles för många som beter sig så. Bara det att när det kommer av människor man trodde något annat om så gör det ont. Som tur är så finns det människor nära som säger och gör andra saker, som vill något annat och som uttrycker det. Mm gårdagen innehöll allt och lite till.

Idag så har jag en bebis som är kinkig och hela tiden rymmer. Dvs han kryper iväg och hittar saker jag inte flyttat på eller gör så jag måste springa efter honom så att skriva tar en evighet haha. Alt är att han också ska skriva och då blir det en massa plus, streck och annat i texten så jag får göra om. Vi ska till Spira i eftermiddag så han får leka järnet. Anar att det behövs =) Överväger starkt sele och koppel...Säger det till Widar å då flinar han bara och kryper iväg...hm

Nåja, hoppas ni får en fin dag, det är iallafall vår ute! Måste ta tillbaka min mobil från babyvärstingen, han ser alldeles för nöjd ut just nu....

2 kommentarer:

  1. Hoppas du får möjlighet till vila och att busige W blir trött efter Spira!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att ni haft en bra dag o att W sover nu så du får lite egentid!

    SvaraRadera