söndag 29 maj 2011

Anlänt i Bergen, sjukt trött å hungrig!

Flygningen gick jättebra och allt annat också egentligen. Lite ångest att lämna Widar på Landvetter, men han och Matte får fina dagar i Sala. Skulle precis föra över bilder till datorn när jag inser att jag tagit fel kamerasladd, fatta vad jobbigt! Får väl sno bilder av Viktoria som jag delar rum med. Japp, delar rum och det visade sig vara två små sängar som stod tätt ihop som vi nu särat på för lite privacy. Kommer bli en spännande natt, jag snarkar och hon gnisslar tänder...

Men det kanske funkar fint ändå, jag är så trött och ska verkligen satsa på att sova nu de här nätterna! Men nu gäller det att få tag i mat, är tokhungrig och middagen är inte förren senare ikväll när vi varit runt och kollat på linbana, utsikt mm. Bergen verkar tokfint, såg riktigt fint ut när vi flög in!

Hörs snart igen!!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du har det mys och en härlig mors dag. Själv har jag ingen mamma som är värd att firas och det sörjer jag lite en sån här dag. Men vad fasen, finns väl värre saker antar jag =)
    Kramkram

    SvaraRadera
  2. Åh, vad trevligt ni kommer att ha det!!! Jag är såå avundsjuk!! Egentligen en jäkla tur att jag inte är med - iallafall för den stackaren jag skulle delat rum med - för jag både snarkar, gnisslar tänder och pratar i sömnen=)

    Ha det bäst och hälsa till alla!!!!

    /Kram Jenny

    SvaraRadera