onsdag 25 maj 2011

Morgon=ösregn, hagel, gogeli, gallskrik...

Rubriken sammanfattar morgonen. Vädret är ohyggligt, mitt humör matchar snyggt och Widar pendlar mellan gogeli, gogeli och gallskrik...

Han försöker även gosa med sin boll, det går ju så där eftersom bollen hela tiden rullar iväg när han försöker gosa med den och då blir han tvärförbannad...Underhållande om man undviker de höga pitchiga ljud han gör...samt att han skäller på bollen, haha.

I dag är det utepromenad och fika på schemat, ja om vädret bättrar sig. För egen del är det läkarbesök, försöka få ordentliga besked från Myplanet och ikväll opera med Linda. Men måendet skriker göm dig under täcket och skipa allt. Meningslösheten är lika tjock som molnen utanför fönstren. Jag är så förbannat trött på det här.

Ha det gott i regnhagel vädret!

1 kommentar:

  1. sv: suck.. det är folk som läser min blogg och på ngt sätt tror att jag är hemma och inte alls tar det lugnt på sjukskrivningen. Blir så trött på sådant. Det står på mina sjukintyg att jag ska vila pga blödningarna, inte sluta leva helt...

    Hoppas på mindre blåsigt väder snart :) Liam höll på att blåsa bort på väg hem från dagis :)

    SvaraRadera