tisdag 26 juli 2011

Allergisk mot sitt eget barn????



Härom dagen bett Widar mig i armen. Vi busade och skulle sluta med det vilket han inte ville så han var både uppvarvad och frustrerad och min arm var det närmsta han högg in på.

Kan lova att min reaktion var omedelbar, aj och så får man inte göra, det gör ont...varpå han släppte snabbare än ögat, skrynklade ihop ansiktet och började stortjuta. Fick trösta och lugna och försöka förmedla att man inte biter mammas arm oavsett situation. När allt hade lugnat sig så återgick han till att leka med brorsans tjej som var här, med mig och med Matte och allt var bra.

Jag kollade min arm och gissa om jag hade ett rejält nässelutslag på tillväxt...mm, får ju nässelutslag när jag inte tål något och tydligen är jag allergisk mot Widars tänder trots att inte blodvite uppstod...Hans små tänder syns runt om utslaget.... Syns dock himla dåligt på grund av den lilla puckokameran...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar