torsdag 21 juli 2011

Lite torsdagsbus

Widar och jag har inte uträttat
mycket idag, men Widar har
kastat en badboll som låg på gården

en mycket trött mamma

Widar visade att han
behärskar kanter och
trappor

kolla hållningen!

medan Widar lekte hann jag
läsa lite i Chic

Starke Widar lyfter gärna
saker tex skottkärror

sedan försökte han äta upp
bollen, rekommenderas inte

efter kvällsbadet kammade
jag fram en frisyr...
Widar var inte nöjd
Vi har haft en lugn dag, Widar, jag och Matte trötta efter nattens vak. Tänder, utvecklingssprång, allmänt kaos eller jag vill inte sova... något är det som väcker honom och oss. I kväll kom Widars farmor och stannar några dagar för bus med Widar. 

Efter en kort stunds blyghet så skulle böcker och leksaker visas innan han fick gå och lägga sig. Lilla tossen gillar verkligen när det kommer besök, han vet att det vankas bus!  Ute regnar det så vi får se vad man kan göra de närmsta dagarna. Hoppas jag blir av med halsontet snart också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar