onsdag 14 september 2011

Lite uppdatering

Har inte mått så himla bra, mår inte heller så himla bra och då kommer allt i skymundan. Orken går till Widar och sedan är det slut. Lite meningslöst spelande på facebook som står på för det mesta, lite telefonsamtal, möten och sådant som jag absolut måste göra.

Blogg mm försvinner när allt känns meningslöst och så jobbigt att jag knappt orkar gå upp på morgonen. Eller gå upp, kanske borde skriva sova eftersom det är vad jag borde göra. Tror dock att dippen till viss del beror på att vi gjorde en medicinändring när jag var hos läkaren och imorgon ska vi följa upp den. Mår skit på den nya medicinen milt sagt. Får grymma ångestpåslag och kommer inte till ro. Lipar eller försöker låta bli att lipa. Samtidigt så pågår det en andra saker och det underlättar verkligen inte.

Vi har och är dessutom sjuka stup i kvarten, nu senast feber, påbörjad öroninflammation och förkylning på Widar och jag har varit förkyld igen. Skitjobbigt så klart. Bortsett från det är livet sprudlande underbart, typ.Widar sover minimalt med ständiga uppvakningar, vi läser om babyharen 150 ggr per dag, bygger duplo och försöker hindra honom från att äta sladdar, jord och annat spännande. Men ibland myser vi och har det lite gott också och då blir en trött mamma alldeles varm i hjärtat, det blir nog en trött pappa också!
söt morgonpigg widar som sovit max
ett par timmar

när sjukdomen rasslat igenom kroppen mår
man så här innan alvedonen verkar

tosse

trött mamma 

söt alvedonglad kille

vi har byggt så mycket duplo,
läst samma böcker 150 ggr osv

en one piece är inte fel att
mysa runt i

idag har livet stundtals varit
lite pigagre, men han har sovit
15 min sedan tidigt i morse...

vi lekte lite vid båten
vid universeum

I nordstan träffade vi Nike och
hennes mamma

Widar-jag vill inte lägga mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar