torsdag 8 september 2011

Så hur gick det? och lite vattenpanik

Tror ni att rekordet vad gäller sömnen fortsatte?

öh I don´t think so...I natt var det som vanligt, vet inte hur många gånger han ställde sig upp i spjälsängen och skrek och vi lade ner honom. Han somnar om jättefint men en kvart senare är det dags igen, alldeles tossigt. Framåt morgonen somnade han i allafall in lite bättre och det blev lite mer lugnt.

Just nu leker han jättefint med sina duplobitar i sitt rum, undrar hur många minuter det varar...lilla tossen =)

För egen del så håller jag på att bli förkyld, igen...jag fattar inte hur det är möjligt alltså. Har laddat upp med vitaminer och annat, men det verkar ju hjälpa föga. Jag förstår inte hur man ska kunna jobba, vi är ju sjuka jämt ju. Kommer ju VAB:a jämt ju om det fortsätter så här...Nåja, vi kanske får bra immunförsvar till slut?! Matte verkar dock ha ett sjukt bra immunförsvar eftersom han kan trava runt med oss utan att bli sjuk. Vet inte hur han gör.

Till råga på allt så kom jag på att de stänger av vattnet idag halv tio. Detta kom jag på kvart över nio...= PANIK! Blev till att tappa upp vatten mm innan allt försvann. Vi ska gå ut om en stund eftersom det inte går att vara hemma utan fungerande vatten och avlopp.

Händer inte mycket idag, lekdejten är inställd och vi har inget vatten. Blir parkhäng om vädret håller i sig, orkar inte mer regn. Ska skicka in papper till försäkringskassan och fixa en del annat. Men är trött och näsan och halsen kliar hysteriskt så Matte får nog styra upp världen lite åt oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar