torsdag 27 oktober 2011

Bus och migrän

Morgonbusig

hm, undrar om jag hinner slänga ner
något i toan innan mamma ser...

Bus och migrän i samma mening är ingen bra kombination, men det sammanfattar dagen som för övrigt började med at Widar skrek en timme och var på ett av de uslaste humören ever innan det vände. Mitt huvud mådde väl som Widars humör även om jag försökte hantera det med Imigran. Slapp iallafall migränkräkningarna idag.

Men det har inte varit en bra dag, jag har bara velat ligga, Widar har bara velat busa och det hjälper inte med att Matte busar med honom. Dessutom känner vi oss ruggiga alla tre vilket tyder på förkylningsvirus. Önskar att vi var på semester, ett halvår typ...

Försökte muntra upp oss med Widars halloweenkostym, inhandlad på tradera för en billig peng, men han hatade den så hur vi nu ska kunna halloweenbusa på Spira imorgon begriper jag inte...Men det är klart, han kanske ville vara vampyr eller nåt, vad vet jag...Tänkte att han ville vara lite söt, men jag tror han hade en annan plan...tossen.

Dagen har mest varit ett enda stort migränbrus i huvudet, fikaplaner och annat blev inställt. Hoppas på mer mys i helgen. Widars farmor kommer ner och kommer busa en massa med Widar, blir väldigt bra!
I mammas munkjacka och
Roys stickade mössa

Psykbryt i sin fina
halloweendress

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar