torsdag 1 mars 2012

Indoor walking


Har testat något nytt idag. Indoor walking på friskis.

En skum i-landsträning får man väl säga. För allvarligt, hur rubbat är det egentligen inte att betala för att gå inomhus, i grupp, på en maskin i en timme? Galet, milt sagt.

Fast det var faktiskt kul också. Ledaren drog på med en massa bra musik och jag lyckades hänga med utan att ramla av eller liknande under balansövningarna. Med mitt balanssinne som är rätt förstört efter förlamningen i tonåren så är det milt sagt imponerande av mig.

Jag kommer till min egna förvåning faktiskt boka in mig på fler pass framöver! Får bli spinning, klättring, yoga, indoor walking och jaga Widar och förhoppningsvis lite ridning under våren. Ska bara fixa lite energi, glädje och ett bättre immunförsvar haha, lycka till liksom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar