söndag 25 mars 2012

Vårsöndag i sommartid

soligt och blommigt idag
 Söndag morgon, sommartid och strålande sol! Värsta fina vårdagen och det är klart att det blir utelek för Widar, Matte och farmor.

För egen del blir förmiddagen inomhus för att fixa saker jag borde fixat tidigare samt ett försök att skicka in en jobb ansökan på ett jobb jag vill ha. Hoppas att det ska gå vägen!

Widar på väg ut i solen
Men jag måste nog ut en sväng efter att syrran hämtat sina saker i eftermiddag. Micha och Molly flyger hem till Gotland idag, önskar att de kunnat stanna längre.

Ikväll firar vi våffeldagen med våffelkalas tillsammans med andra syrran, ska bli mumsigt värre! =) Så egentligen är det en toppendag, men jag skulle helst ta min huvudvärk, ångest, sömnbrist och gömma mig under täcket i en evighet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar