måndag 2 april 2012

Köra fort

 Widars nya favorit är att köra allt och gärna fort. Han har sedan tidigare en egen bobby car och nu har han även fått koll på bobby caren på lekplatsen och nya favoriten, trehjulingen!

Det ska köras och knuffas och helst ska det gå fort. Han har kommit på hur de funkar så så länge han inte är trött och förbannad så trampar han på rätt bra, annars vill han att vi knuffar på så han kan luta sig tillbaka och softa lilla tossen! Köra och springa fort är ju rätt kul våraktiviteter! =)

Tror vi ska svänga förbi Linda och utnyttja deras erbjudande, nämligen låna deras trehjuling ett tag!


1 kommentar:

  1. Han ser galet nöjd ut!
    Härligt att barn vill vara ute och leka och inte har hamnat i soff-och tv/mobilträsket.
    Bäst att ta vara på den tiden. :D

    Igår lärde sig min bonusson att cykla - stoltheten gick inte att ta miste på. Efter att ha sovit 2 timmar i bilen, klev han ut kl 21 på kvällen helt yrvaken med håret på ända och skulle visa mig vad han lärt sig under dagen och landar helt sonika i ett buskage. Det var inte helt lätt att hålla skrattet borta. ;) Men han var stolt: Jag visade Mahlin att jag kan cykla och då landade jag i busken! Var hans enkla sammanfattning. :)

    SvaraRadera