måndag 23 april 2012

Lilla fina liten som bara vill komma hem

I går tog jag tåget upp till Skövde för att träffa syrran och lilla liten som fortfarande är kvar på KSS. Allt var inte lika bra med lilla liten som man först trodde så han ligger på på en specialavdelning och är ständigt övervakad. Det tas prover och tester, värden hit och dit, men det går iallafall åt rätt håll och vi hoppas alla att de snart är hemma och kan koppla av.

Lilla liten är bedårande och jag fick sniffa bebis igen. Helt otroligt att denna lilla kille, som egentligen är rätt stor för sin ålder har legat i min fina lillasysters mage. Min lillasyrra som jag passade som liten, ja jag passade flera av mina syskon men det väcker sådana minnen. Nu sitter hon på KSS och är tre barnsmamma och är så lugn och modig trots all oro.Hennes sambo är hemma och tar hand om två vildbasar, inte lätt när alla bara vill vara tillsammans.
lilla liten
Men det var gott att få träffa syrran, få snacka en massa. Vet hur jobbigt det är att inte bara få åka hem och dessutom oroa sig för sin bebis. Fick hålla lilla liten en massa och han verkade trivas så gott, sov så fint i min famn, så lugn, liten och fin. Nu ska allt bara bli bra så vi kan hälsa på dem hemma hos sig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar