tisdag 24 april 2012

morgon igen

Buskille
Tisdagsmorgonen började som vanligt vid sex på morgonen. Tio i sex började Widar klargöra att nu är det dags att gå upp. Att kolla på klockan och inse att man sovit tre timmar då gör inte att man studsar upp ur sängen precis.

Men morgonfixet har vi fått rutin på så det flyter på rätt smidigt även om Widar får bryt av och till. Särskilt smidigt är det som i morse då Matte också är hemma på morgonen.Förhoppningsvis har han en go busdag på förskolan! Det har varit lite bättre de senaste dagarna, bara det att kunna hämta honom utan att han är helt söndergråten är skönt!
buskille på väg till
förskolan efter ett
litet bryt

Borde väl känna mig solig och glad, är sol ute och fåglarna sjunger, men jag har varken kraft, lust eller ork. Känner mig bara så oerhört less på allt. What´s new liksom...

Försöker skriva och greja undan saker och funderar över hur jag ska få allt på plats. Borde väl ta mig i kragen...fast det funkar ju inte riktigt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar