torsdag 24 maj 2012

Mina goingar!

Mina goingar!

1 kommentar:

  1. Fina Widar, han är så lik både sin mamma & sin pappa :)

    Tack för det omtänksamma inlägget i min blogg. Jag mår lite bättre idag än för en vecka sedan. Mycket beror nog på att jag har fått tillbaka lite av aptiten på mat, efter flera veckors problem med att äta. Då orkar man lite mer än när man går omkring utan energi.

    Jag kan även prata om mig själv och mitt problem utan att börja gråta, det är ett bra steg.

    Jag har en fantastisk läkare och har dessutom fått en väldigt bra samtalskontakt som jag ska träffa för andra gången idag. Men det kommer att ta tid. Minst lika lång tid som det har tagit att snurra upp sig... Just nu tar jag en dag i taget och jag tror att jag är inne på rätt väg när det gäller prioriteringar.

    Tusen kramar

    SvaraRadera