onsdag 16 maj 2012

Växjöbus

promenad utmed sjön

Växjö domkyrka lutar inte egentligen

Tapasmiddag på Sangria

Tapas

Nachos

fina Marie och Katta

så här glada var Katta
och Maria över att ha
fixat dagens övningar

jag, Else och Rositha

glada växjöfolket

jag och Rositha


jag och Maria

fina blommor
 Under ett drygt dygn var jag i Växjö och träffade goa människor som har samma intresse som jag. Blev en massa diskussioner och intressanta åsikter och en massa bus. Några var dessutom klara med sina uppdrag och är väl värda ett stort grattis. Dröjer innan jag är där.

Men jag hade roligt även om jag inte mådde toppen. Hade vansinnigt mycket ångest på väg dit och hem. Väl där fick jag fokusera på annat, men även om det är kul så är det svårt att orka allt. Märkte hur jag tappade tråden, minnet, sa fel och nästan blev överpositiv för att jag så gärna ville ha roligt. När jag kom hem i går kväll var jag liksom alldeles tom och höll på att somna i soffan vid nio.
glass från McDonalds

Vi hade det urbra på Elite
stadshotellet i Växjö

hotellfrukost e bäst

så här glad är man över
hotellfrukost!

Else har en raritet, en urgammal
mobil som funkar....
Man skulle kunna tro att jag sov gott sedan, så blev inte fallet. Ständiga uppvaknanden och mardrömmar. Idag har jag varit helt slut och kan känna en viss nervositet hur man ska orka jobba, plugga, vara mamma och allt annat framöver? Allt som jag vill och inte klarat under den här tiden.Har ju faktiskt tänkt att komma tillbaka fullt ut under sommaren och hitta ett jobb!

Men jag gillar verkligen alla goa människor man träffar, allt gott stöd och all uppmuntran och inspiration, för kan de klara det så måste jag också kunna klara det eller hur?! Sedan är det skönt att unna sig egentid, äta frukost på hotell i lugn och ro, prata om annat än barn och sitt dåliga mående och längta efter Widar och Matte. Ska bara hålla ångesten och depptankarna i schack också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar