fredag 29 juni 2012

Regn och skräckisar

Ösregn sedan ett par timmar, regnet vräker ner och det rinner åar från backen utanför. Helt tokigt mycket regn och det ser inte ut att klarna upp.

Hoppas dock att det drar förbi och att det blir ok resten av helgen. Om Widar är pigg imorgon så drar vi till Karlsborg, idag var det på tok för mycket feber för att åka bil.

Är rätt trött och lika grå som regnet så jag har ingen lust att åka någonstans, men det blir bra när man kommer iväg. Goa vänner och go syrra med familj. Bara vi inte blir sjukare. Känns sådär i halsen kan man säga och snuvan försvinner ju aldrig.

Vi har kollat in en halvtrist skräckis, The women in black, recension kommer senare. Den motsvarade inte alls mina förväntningar. Kan längta efter att bli så rädd som jag blev första gången jag såg Exorcisten (var alldeles för liten) och Poltergeist. Båda filmerna skrämde mig en massa, troligen för att jag var alldeles för liten för att se dem.

Nu ser man skräckisar och det är rätt ljummet. The Shinning (troligen den bästa filmen ever) och Terror på Elm street håller ännu, men de nya filmerna är rätt trista. Man rycker ju inte ens till. Nåja, får kolla vidare på en gammal repris av Morden i Midsomer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar