måndag 30 juli 2012

Bloggpausen tar uppehåll

Har varken orkat, velat eller haft lust att blogga på ett tag och egentligen är nog läget detsamma. Men det kommer hur som komma en del uppdateringar från allt bus som varit de sista veckorna. Tittar på bilder ikväll och man ser knappt det dåliga vädret eller det halvdana måendet. Märkligt. Eller kanske bra, vad vet jag.

Om ni vill ha lite fräscha uppdateringar så finns det på Instagram, mitt nick är lunal75 . Ibland orkar man inte krångla med datorer, uppkopplingar och annan skit och Instagram är onekligen smidigt.

Matte har börjat jobba igen, jag letar jobb och försöker få ihop bitarna och Widar har sommarlov en vecka till. Vardagen smyger sig onekligen på och jag försöker verkligen finna någon mening i den. Tror jag fastnat i någon sorts meningslös loop. Vet i sjutton hur jag ska komma ur den. Inte bra att tappa hoppet liksom eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar