onsdag 29 augusti 2012

Onsdag, tungt

Tung dag, vissa dagar är bara tunga. Därför var det extra skönt att syrran sov över och kunde greja med Widar innan dagis. Jobbiga drömmar, jobbiga tankar bidrog till ett antal vakentimmar. Men upp kom vi och till dagis kom Widar medan jag släpade mig till ett samtal hos psykologen.

Det är märkligt hur trött man kan bli efter/av ett samtal. 55 min senare släpade jag mig ut från rummet och försökte andas bort det tunga. Var en del jobbiga saker som kom upp till samtal idag samtidigt som jobbet att hantera det och hantera vardagen pågår. Sedan känner man fett mycket stress över allt som man borde, skulle, osv. Vill bara få ordning på allt och ha lite flyt, bli pigg och glad, ja nästan som tre önskningar i en...

Har en hel del oro inför morgondagens möte, men vill man ha förändring måste man sätta bollen i rullning. Undrar hur bra jag kan balansera den imorgon? Vem vet, kanske får jag till en nystart och kan stänga deppighetsdörren en gång för alla? Eller nåt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar