tisdag 21 augusti 2012

trött tisdag med uppiggande besök


Förlåt den totala bloggstiltjen, är så oerhört trött för tillfället. Trött på det mesta eller kanske ett, psykiskt trött och oerhört trött rent fysiskt. Att blogga eller vara anträffbar och online i olika medier har jag bara inte orkat. Vissa dagar orkar man knappt vara igång under dagen. Känns som om två års förlorad sömn landat i skallen. 
 


I går somnade jag vid elva, vaknade med mardrömmar under natten, gick upp halv åtta och plockade fram saker till Widar. Sedan lämnade Matte Widar på dagis och jag somnade om och vaknade vid elva.

Hade förutom några avbrott sovit i tolv timmar vilket inte hänt sedan jag blev gravid. Då har jag ändå haft nåt att sova på av och till. Fick kompletterat med en ny medicin nyligen som ska bidra till bättre sömn och tro det eller ej, men den kanske funkar. Men jag har huvudvärk och känner mig lite ur fas på olika sätt så det tar väl ett tag innan allt normaliserats. Men det kan förhoppningsvis funka för att sova 0-4 timmar per natt är ingen hit för ett normalt liv. 
henka och widar

Dagen har varit tämligen händelselös, men livades upp när Mattes brorsa Henka tittade förbi. Han är nere på kurs några dagar så det blev en grillkväll med en del snack och mycket snickrande med Widar.

Widar visade och dirigerade Henka till diverse olika byggtekniker och som en snäll fadder och farbror till Widar gjorde Henka som Widar ville. Det belönades med en kram när Henka skulle åka tillbaka till hotellet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar