torsdag 20 september 2012

Torsdag

Torsdag, höstkyligt och liten är på ett dagis fullt med förvirrade vikarier. Nu när alla baciller är i omlopp blir det kaos överallt, men liten verkar ta det bra förutom att han ville gå hem med mig istället för att stanna på dagis i morse.
vi

Jag skipar diverse bus och annat efter en halvdan natt och en torsdag då hemmet måste städas och tvätt sorteras innan helgens besök dyker upp. Har inte ork till mer än så.

Det är märkligt, men skallen svämmar över så fort jag ska göra flera saker. Kan inte tänka, blir virrig och får panikkänslor. Inte bra, inte bra alls. Dessutom blir jag astrött så fort jag klarat av en enda sak liksom. Hoppas dock på lite fart efter oktobers möte med AF!

I helgen ska jag och Matte dessutom hitta på lite eget vuxenbus medan Widar får busa med farmor. Var sugen på bio, men det verkar inte gå nån film man vill se direkt. Vi får se vad vi ska göra, känns skönt att se fram emot lite ledig sambotid! Men nu städ och tvätt innan energin tar slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar