onsdag 22 maj 2013

Onsdag

Världens gråaste onsdag idag. Regnet hängde i marknivå och ljuset lyckades aldrig nå igenom molnen. Märkligt hur genomgrå en majdag kan bli. Kanske passande när humöret var ungefär lika genomgrått.
finaste liten

 Som tur var så var liten gladare och busigare och när han och Matte dragit till dagis tog jag en fika med en go vän!
fina Princella, en cool tjeja
Hann sniffa lite bebis och förvånades på nytt över att barn nummer två tycks vara så mycket lugnare än barn nummer ett. Beror väl säkert på att föräldrarna är mer erfarna, men ändå. Två dagar i rad har jag nu träffat två tvåor och kunnat fika och ta det lugnt, den fanns liksom inte när deras första barn och Widar var små.
Är så skönt med en del människor, man kan vara precis som man är och när man sedan skiljs åt så kan man känna sig lite lättare. Det är fint! Var en bra stund innan jag harvade runt i mitt eget liv hos psykologen. Genomgrå var dagen så jag och Widar hade mest en mys och busdag. Vi var lite för trötta att göra något mer spännande än så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar