söndag 2 februari 2014

Hoppkort

Jag är barnsligt förtjust i hoppkort och i perioder kan det bli väldigt många sådana och till min egen förvåning så ställer folk dessutom ofta upp på att hoppa när jag ber dem. Självklart blev det en del hoppkort i Thailand, ibland med mig som fotograf, ibland med Matte som fotograf något han inte alltid är så förtjust i eftersom han får fota om till jag är nöjd....Men jag får medge att han ofta lyckas knäppa av bra kort så oftast behövs det inte så många försök!
Matte

jag

busiga Anna

yogapose
 
jag, Anna och Petra

Tilde, Felix och Linnea

jag och Anna

jag och Matte

Widars första hoppkort blev till på Tachai

jag och Widar

jag
 
Anna

Petra

vår lilla familj
 
familjen E
 
familjen HH
 
widar fick blodad tand och ville bara göra fler hoppkort

och fler..å fler....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar