tisdag 4 februari 2014

Nästan sovit bra

För första gången på två veckor har jag sovit nästan hela natten och det känns både konstigt och lite skönt. På sistone har jag vaknat minst en gång i timmen hela nätterna igenom trots mediciner och att Matte tagit hand om Widars nattvakningar.

Jag har brottats med mardrömmar och oro och sett ut som ett totalt ras när jag gått upp på morgonen med påsar under ögonen, större än icapåsarna fulla med mat som vi köper hem varje vecka.

Men idag har jag en underlig känsla i kroppen, en känsla av vakenhet/pigghet trots att kroppen är tung och trött. Får se om det håller i sig!

Ska snart gå iväg till dagis med liten som är på ett bra morgonhumör, kanske slipper vi få bryt vid overallspåklädningen och sedan ska jag fixa present till mitt gudbarn och min syrra som båda fyller år i veckan. Har en plan och ska posta resultatet i eftermiddag. Sen blir det jobbsök, plocka upp tvätt och så ska jag nog sy lite. Hoppas innerligt på att slippa huvudvärk och feber som strulat i kroppen på sistone, men vi får se, har fått ont i halsen vilket Widar hade i helgen...

Sen måste jag bli klar med fotona till fotoväggen, tror det kan bli riktigt fint! Ha en bra dag därute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar